رویترز خبر داد:

ایران در سال ۲۰۱۷ به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد

26 دی 1396 ساعت 17:40

ایران در سال گذشته میلادی با پیشی گرفتن از چین، به دومین بازار شرکت فرانسوی «پژو سیتروئن» تبدیل شد.


به گزارش پایگاه خبری لادیز؛ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری رویترز، ایران سال گذشته میلادی (۲۰۱۷) با پیشی گرفتن از چین به دومین بازار گروه خودروسازی «پ اس اَ پژو سیتروئن» فرانسه تبدیل شد.

بر اساس این گزارش، اولین بازار محصولات این شرکت، کشور فرانسه بود.

فروش جهانی شرکت پژو سیتروئن در سال ۲۰۱۷ با ۱۵.۴ درصد افزایش، به سه میلیون و ۶۳۲ هزار و ۳۱۴ دستگاه خودرو رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14139

آدرس مطلب: https://www.ladiez.ir/vdchwznz.23nkxdftt2.html

لاديز
  https://www.ladiez.ir