فرماندار شهرستان میرجاوه مطرح کرد:
جلسه شورای اداری شهرستان میرجاوه بمناسبت هفته دولت
تاریخ انتشار : يکشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۴ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 21182
 
فرماندار شهرستان میرجاوه در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهید رجایی و باهنر گفت : کارکنان دستگاههای اجرایی این شهرستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، با تأکید بر رعایت حق‌الناس، اظهار داشت.
جمشیدزهی در گفتگو با خبرنگار لادیز بیان کرد: هر یک از ما باید به اندازه توان خود در گره‌گشایی از کار مردم مؤثر باشیم، چراکه امروز و فردا کردن بسیار آسان است، اما حل مشکل مردم لذت خاصی داردوی با اشاره به ضرورت احترام متقابل در محیط کار کارمندی که احساس تعلق خاطر به مجموعه داشته باشد، با انگیزه بیشتری در مسیر خدمت حرکت می‌کند. احترام گذاشتن، نظم در حضور به موقع و انجام دقیق وظایف، از اصولی است که باید در کار سازمانی رعایت شود.
وی افزود:کار جمعی و تیمی را یکی از محورهای پیشرفت سازمان دانست و تصریح کرد: تمرکز بر کار گروهی و ارائه گزارش‌های تحلیلی توسط کارشناسان در حوزه‌های مختلف، می‌تواند کیفیت خدمات‌رسانی به مردم را ارتقا دهد.
انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark